Consecventa Neuronului Suprem

Posted by Robygreen 24 iulie 2012 13:58



05 IULIE 2012 - "Nu contest dreptul parlamentului de a initia procedura de suspendare."
12 IULIE 2012 - "Nu vreau sa castig la masa verde referendumul"
18 IULIE 2012 - "Opţiunea mea este să le cer românilor să vină la vot. Nu vreau să mă întorc la masa verde şi nici nu vreau să mă întorc cu 5% pentru şi 95% contra. Cei care mizează pe invalidarea alegerilor din cauza prezenţei cred că se înşeală. Poziţia mea este să-mi fac datoria faţă de români este să-i chem să se exprime şi să le explic importanţa votului pentru români. PDL riscă să intre în coliziune directă cu mine dacă ei vor opta pentru neparticipare. Să nu participe ei. Eu îi voi chema pe români la vot."
23 IULIE 2012 - Este foarte posibil să nu mă prezint la vot. Dacă PDL va lua o decizie de boicot, eu nu mă pot duce singur, trebuie să mă coordonez cu ei."


Pulimea Ta,  vezi ca intri in "coliziune" cu tine insuti !!! 

Cine pleaca? Ghici, ghicitoarea mea !

1 Response to "Consecventa Neuronului Suprem"

  1. Novac Says:

    Precum promisiunile de multe ori de-a dreptul aberante ale candidatilor in plina campanie,uitate imediat ce ajung in postul caldut sau la fel cum Ponta a promis ca-si da demisia daca se dovedeste ca a plagiat si nu a facut-o (indiferent ce a hotarat "comisia",se vede clar ca a fraudat acea lucrare)in aceeasi masura isi schimba declaratiile si Basescu.Cam asta inseamna la noi politica.Sa ne dam gospodari pana ne alege prostiimea apoi "sa ne vedem de ale noastre" ,vorba lui Oprescu.Iar cine ne sta in cale si incearca sa fure mai mult ca noi ii venim de hac.In aceeasi masura politicienii se prefac a fi oameni demni ,mandrii si plini de responsabilitate cand de fapt nu este deloc asa.Chiar daca se fac de ras in fata unei tari intregi,alesii nostrii prefera sa se agate de functii.Ma gandesc .....in cazul in care printr-o minune,ramane Basescu presedinte,Antonescu isi respecta promisiunea?Se retrage din viata politica?