2010 a demisionat !

Posted by Robygreen 31 decembrie 2010 19:34
E momentul sa ne luam ramas bun de la 2010. Daca regret ceva de la 2010, regret ca n-am zambit cuiva care cauta sa se indragosteasca de surasul meu. In schimb, nu regret ca am facut alegeri gresite. Regret ca de multe ori le-am repetat. Nu regret ca nu am apucat sa fac tot ce mi-am propus. Regret doar ca sunt multi ca mine. Nu regret ca n-am putut intorce oameni din drum. Regret ca nu le-am spus unde duce drumul. Nu regret ca am crezut minciuni . Regret ca am adormit cu ele. Si totusi, cele mai bune lucruri ale lui 2010 au fost cele in care mi-am simtit prietenii aproape si cele in care am descoperit prieteni noi, alaturi de care viata mea a devenit mai placuta. Tuturor prietenilor vechi si noi le multumesc pentru clipele memorabile si le doresc sa paseasca in 2011 cu increderea ca va fi un an mai bun. Tuturor, va doresc un An Nou plin de “succesuri” , LA MULTI ANI !

0 Response to "2010 a demisionat !"